Heb je het artikel meer dan 14 dagen geleden van Shoes Forever NL ontvangen of heb je een klacht/opmerking over een custom-made product? Stuur dan een email met in de bijlage een aantal foto’s waarop de klacht goed zichtbaar is, een korte omschrijving van de klacht en het ordernummer naar info@shoesforever.nl. Vervolgens ontvang je binnen twee werkdagen een reactie van ons.

GEEN VERGOEDING/OMRUIL/REPARATIE

  • Slijtage van zolen en hakken;
  • Slijtage op Swarovski steentjes, pareltjes en andere toevoegingen;
  • Afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie en;
  • Kapotte ritsen, knopen, riemen en andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet te verwijten zijn worden niet vergoed.

“Tevens raden we je ten alle tijde aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@shoesforever.nl. Wellicht komen we snel tot een oplossing. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”